Batterijen Battle van 7 t/m 25 november

09 november 2022
Van 7 tot en met 25 november 2022 doen wij mee aan de Batterijen Battle. We doen dan extra ons best om zoveel mogelijk batterijen te verzamelen.

Een gemiddeld gezin in Nederland heeft al gauw 150 batterijen, dus zoeken loont zeker. Speur gewoon in en om het huis naar lege batterijen in oude apparaten en stoffige laatjes!

We maken kans om mooie prijzen te winnen zoals bijvoorbeeld een Science Techniekdag. Hoe ze de winnaar kiezen? Dat is de school met gemiddeld het hoogste aantal kilo lege batterijen per leerling. De winnaars worden voor de kerstvakantie bekendgemaakt.

Iedereen wint Je spaart sowieso € 0,25 voor de school per ingeleverde kilo lege batterijen én je maakt je sterk voor het milieu. Dus meedoen loont altijd. Sparen jullie ook met ons mee?

Op school staat een batterijenbak. Speciaal voor de batterijenbattle staan er nu 3 bakken in de school. 1 bij de kleuteringang en 1 bak bij de andere ingangen. U kunt daar uw lege batterijen in doen. Op deze manier dragen wij als school een steentje bij aan een beter milieu!
  • batterijenbattle